Dagens

Linus, medan reklamen om Lotta på Liseberg visas på tv: Jag förstår inte hur det där kan vara mer populärt än Allsång just nu.
Jag: Vadårå?
Linus: Ja, men jag menar - tradition borde gå före nytänkande...

Är det en liten ortodoxipojki som jag har till man måntro?


Lite LONDON-bilder

Bläkänvajt












Kålör









Mer bilder finns på facebook.
Vet inte om mina bilder kan ses av de som inte är mina vänner, men prova gärna om ni vill se mer.
Som vanligt får inga bilder kopieras.
Hej!

Världens bästa helg



Suttit och redigerat lite London-bilder. Jag vill tillbaka. Det var så underbart att bara vara vi tre.

Dock har jag världens bästa helg med baby, så det skulle vara synd att behöva åka just nu. Det pirrar i magen. Jag ler. Vi pussas. Vi kramas. Vi gosar. Tittar film. Lagar mat. Har som sagt världens bästa helg. Helt underbart. Snart har vi vår 2,5 årsdag också.

Åh, vad jag älskar dig, pruttfisen!

Ni vackra ädelstenar

Jag saknar er så

Fan vad snygga kompisar jag har.
Vore jag lebb, alltså. Vore jag bara lebb. Eller bi. Bi skulle såklart funka med. Då jävlar.

Snart så

Jag jobbar. Jag älskart.

Jag saknar Linus.

Jag åker snart. Eller, snart och snart - mitten av augusti.

San Diego. 3 månader. Spännande. Läskigt. Förväntansfullt.

Kommer sakna ännu mer. Såklart. Och längta, vilket jag föredrar mer än att sakna.

Längta är bra. Det är mysigt. Pirrigt och härligt.

Ska uppdatera bloggen betydligt oftare då. Tänkte försöka skriva något varje dag. Vill minnas allt ordentligt. Att ha det nedskrivet underlättar alltid sådant.

Vill att familjen ska kunna följa mig också. Har fått lite önskemål om det. Eller krav, snarare. Oavsett lyder jag.

Har inte orkat fixa Londonbilderna heller. Skäms. Jag har dock en bra anledning! Jag har dom inte närvarande. De ligger och gosar hos mamma. Jag är hos pappa. Ser ni problemet? Bra. Sa ju att jag hade en bra anledning.

Ska ha myshelg med baby i helgen. Bara vi i pappas lägenhet. Vi är lite lghsvakter i veckan. Ska bli mysigt. Vi ska kolla på film varje kväll har vi bestämt. Lite Lövstagatan-känsla. Vi kollade mycket på film i gamla lägenheten. Åååååh, egen lägenhet. Jag dregglar lite.

Hemma hos Jamie är på tv. Är det någon kock som jag verkligen inspireras och beundras av är det Jamie. Han är så otrolig. Galen, men otrolig.

Nu orkar jag inte skriva längre.

Störigt att jag har delat upp alla meningar?

Ja, jag håller med. Men kände för't!

Hej!



Helgen

Underbar första vecka på jobbet. Jag trivs så himla bra. ÄLSKAR verkligen att åka dit och vara där med alla sötisbarnen.

Imorgon får jag träffa min älskade Fredus också. Saknat henne massor. Vi ska gå på stan och äta lite och bara mysa. Ska bli så kul!

Får träffa min baby imorgon med. Han är sjuk hela tiden. Någon bakterie som vägrar ge upp. Hoppas att medicinen hjälper så att han blir av med skiten. För nu vill jag ha min pojki tillbaka!

Öppnar imorgon så det blir en tidig kväll ikväll.
Ska sova snart faktiskt.
Nu blir det jordgubbar och tv.
Hej!

London var otroligt

Helt sjukt jävla awesome. Jag kommer aldrig glömma den här resan. Och flyget gick tokbra! Både dit och hem! Jag som var så rädd. Klämde sönder tjejernas händer på ditvägen. På hemvägen var jag cool. Cool som en... giraff. Dom ser alltid så lugna och chillade ut. Så var jag! Jag sov tillochmed i starten! Lite halvt iaf. Det är COOLT!

Bilder kommer senare.

Imorgon börjar jag jobba. 3 veckor på en förskola. Ska bli så himla roligt. Och runt den 15e augusti bär det av mot USA och San Diego. Pirrigt men spännande.

Jag kom in på det jag sökt på Universitetet. Kommer såklart tacka nej, men lite kul att man kom in i alla fall.

Nu ska jag nog plocka lite mer i rummet. HATAR att packa upp väskan. Alltid lika tråkigt och jobbigt.
Dagens i-landsproblem.
Hej!

Imorgon vid den här tiden är jag hos Natta och försöker sova, fast det inte går för att vi längtar och är så sjukt pirriga!

LONDONBABY!

Plockarn's dag

Dagen har sett ut såhär:

- Vaknat
- Saknat Linus
- Fixat med headern
- Saknat Linus
- Ätit frulle/lunch
- Saknat Linus
- Tvättat, rensat garderob, plockat grejor, vilket ledde till en organisering av smycken
- Saknat Linus
- Gått på bio med familjen. Ice Age 3
- Saknat Linus
- Kommit hem och fixat toasts
- Saknat Linus
- Plockat lite mer med smyckena
- Saknat Linus
- Spelat "Faster Agatha" med lillasyster och mamsi 
- Saknat Linus 

Och nu saknar jag mest bara Linus. Gör inte så mycket annat. Ska sova snart.


Jag härmar min älskade Natalie och kör organiserad byrålåda.
En hel, tillägnad accessoarer.


Fick hänga blinget. Så det inte knyter ihop sig, vilket det ALLTID lyckas göra på något konstigt sätt.


Hängde upp de flesta av mina klänningar. Jag vill inte ens säga hur många de var. Jag fattar inte hur jag har haft råd.

Jag har varit duktig idag!
MASSA.

Hejsi!
- Saknar Linus

Det närmar sig...

Snart åker vi. Det ska bli så jävla roligt. Jag har fortfarande inte förstått det. Vi tre. London. Underbart.

Jag saknar min Linus. Otroligt mycket. Han är sjuk. Det gör lite ont i mig. Jag kan inte fatta att jag fortfarande är så sjukt kär i honom. Jag menar, man tror ju att det där pirriga och underbara ska försvinna efter ett tag, men inte alls. 2,5 år av lycka. Helt otroligt. Så fantastiskt.

Så baby, när du läser detta, bli frisk nu. Jag vill få mysa!

Hej!



London

På tisdag drar vi. Jag och mina älsklingsbrudar. NattPhi. Det ska bli så jävla underbart. Jag längtar så sjukt mycket. Har inte förstått det än. LONDON! VI TRE! Helt jävla fantastiskt.

Känner dock lite panik inför packningen. Känns som att jag inte har någonting att ta med mig / ta på mig. Ändå lyckas jag ha ett fullsmockat rum med klänningar. En miljard, känns det som.

Jag kommer säkert slänga ner något i väskan i sista sekunden, som jag sen kommer hata och ångra att jag tog med. Suck.

Fast, ingenting kan egentligen göra mig ledsen nu (förutom att jag saknar min baby så sjukt jävla mycket...) för jag ska till LONDON!



Nu ska jag bada!
Hej!

Hos min Natalielove och myser

Älskart.

RSS 2.0