8 dagar kvar

Solen skiner inte.
Det blåser utav bara fasen.
Jag hade migrän imorse (mår iofs bättre nu.)

Dagen började inte bra. Kanske att den blir bättre framåt kvällen. Baby är i alla fall här. Det gör mig gladis.

Saker jag längtar till:
- Krampen
- Studenten (!!!)
- Resan med tjejerna (!!!!!)
- Sol och värme
- Ledighet
- Dagen då jag får jobb (!!!!!!!)
- Att starta vuxenlivet


Imorgon ska jag sola igen. Ska träffa tjejerna för en liten tur på stan också. Måste införskaffa mig en bh att ha under studentklänningen. Måste köpa lite nytt smink med, känns det som. Får se vad jag hittar.

På lördag blir det antingen grillochmiddagsmys hemma. Morbror kommer med flickvännen.
Eller fest hos Lena. Det lutar åt det sistnämnda. Jag är festsugen. Och jag vill fira att skiten är slut! Wiie!

Nu ska jag nog mysa med Linus en sväng.
Hej!

HELT JÄVLA KLAR!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag kan inte beskriva! SÅ JÄVLA SKÖNT! INGET MER PLUGG! INGA MER UPPGIFTER! ALLT är heeeeeeeeelt klart nu! Wiiiiiie!

Nästa fredag springer vi ut. I love it.
Student 09!
YEEEEEEEEP!

Ny design!

Somrigt och fräscht, känner jag. Fjortisskrik kanske någon annan känner. Vem vet? Så här får det vara ett tag i alla fall!


BTW - HÄLSOARBETET klart! YEEEEEEEEES! 18 jävla sidor.

Hej!

Midnattsklorofyllorgie



Under construction

Fixar lite på bloggen, om ni undrar varför den ser konstig ut.

Uppdatering

Var ett tag sen.. igen. Jag har haft fullt upp, kan man säga. MASSA plugg. Snart är skiten slut, dock. Love it.

Jag, Natta och Phiso ska åka utomlands! Ska bli så härligt! Det blir inte London, i alla fall inte nu. Det får bli sen i höst eller så. För nu i sommar blir det solresa! Värme och bad! En vecka! Ska bli så gött! Kanske blir Spanien, Portugal, Turkiet eller liknande. Som om de alternativen var liknande... Men, ni förstår. En solresa helt enkelt.

Vi åker nog första veckan i juli. Jag längtar så jävla mycket. SÅ. JÄVLA. MYCKET!

Tänkte fixa lite ny design till bloggen. Har tröttnat på min nuvarande. Den är så höstig/vintrig. Nu ska det vara lite ljus och glädje ju!

Nu ska jag fortsätta plugga.
Ja, det är förresten främst därför jag inte uppdaterat. Jag skulle bara skrivit: "Pluggar" hela tiden. Varje dag. Suck.
Men snart blir det annat mys!
Hej!

Vildmarkstur

Just nu är jag hos bror & Cissi. Vi har kollat lite tv och ätit popcorn. Linuslove är här med såklart. Imorgon är det vildmarkstur. Vi kör hardcore med vindskydd såklart. Skareva så skareva! Nu ska jag sussa! Min packning väger ton, för övrigt. Men, som sagt - hardcore! Hej!

Marybörg

Idag ska mamsigull och jag till marieberg. Vi ska kolla lite kläder och så. Får se vad jag tar med mig hem!

På måndag ska hela klassen ut på vildmarkstur. Jag ser på vädret att det kommer bli regn. SÅ JÄVLA RUTTET! Jag som var hardcore och skrev upp mig på vindskydd istället för tält. Jag får skylla mig själv.

NU: dusch.
Hej! 

Molly, Moa och Lammin




BW

LONDON? YEP!

Nu är det bestämt! Jag och Phi (och förhoppningsvis Natta) kommer åka till London efter studenten! Vi vet inte exakt när och så, men vi har skakat hand på det så nu är det bestämt! WIE!

HEJ! :D



Linus. Jag saknar dig. Mitt hjärta gör lite ont. Jävla kattvaktmåsten. Ha. PUSSbaby!


Nämen, vi kör lite mer plugg nuva!

Jag sitter i skola. Jag är trött. Jag börjar inte förrän om en timmen. Jag är trött. Jag sa det. Jag vet. Men jag är trött. Jättetrött. Kunde inte somna inatt. Till slut slocknade jag runt halv 1. Klockan pep 5.45. Kul liv. Ja. Massa.

Hur som helst - Jag gled hit litelite för tidigt, som sagt. Inte mitt fel egentligen. Bor man en bit bort har man inget val ibland! I och för sig är det ganska passande just nu. Jag har ju lite plugg att engagera mig i! Kul liv. Ja. Massa.

Så... Hej!

San Diego

Om allt går som det ska, åker jag till San Diego och är lite barnflicka i ungefär 4 månader. Mina kusiner flyttar dit, och jag blev frågad om jag kunde vara au pair. JATACK, sa jag såklart. Men, som sagt - allt är inte klart än, vi får se.

Men, San Diego... Åh, det vore inga fel!

Hej!

Min mami

Gud, vad jag älskar henne. Och FA-AN vilken tur att man fick en så rolig morsa!




Sommaren 08
Jag & mami.
Dock på delade bilder.
Men lika mycket kärlek för det!
Hej


Kanske borde man springa ut i regnet en sväng?

Det vore ju faktiskt kul. Jag hade lätt gjort det om det inte vore så att en ev. köpare av min frys och ugn (från gamla lägenheten) kommer snart. Annars så! Då hade det varit dans i regnet och sen hade jag ropat på Linus för att göra en egen version av kysscenen i The Notebook. Det hade varit något va!

Nu ska jag... ja, vad ska jag göra? PLUGGA måste jag. Men kommer jag göra det? Nej, antagligen inte.
Hej!




Måste klicka hem ett par sådana också. Till studenten. Kvällen, alltså. På dagen är det heals som gäller!

Förstoringar på väg

Jag ÄLSKAR Fuji Direkt och deras tokbra erbjudanden! Idag kunde man klicka hem förstoringar (30x45) för bara 9 kr styck! I like it.

Dessa bilder blev det:







Älskade lillasyster kommer att pryda mina väggar senare. Ska bara hitta bra ramar också.

Bilderna är tagna av mig och får inte kopieras. Fast det fattar nog de flesta nu.
Hej!

Nu var det ett tag sen...

Har varit lite seg. Varit lite sjuk. Prioriterat annat.

Mycket i skolan nu. Projekarbetesredovisning imorgon. Lite nervös. Men mest taggad.

Har skrivit in mig på körskolan. Körkort i sommar!

Igår var det EXAKT en månad kvar till studenten! WOOHOOOOOOO!

Helgen kommer att bestå av plugg. Mindre kul.

Orkar inte skriva roligt. Förlåt, anki. Jag vet att du ville ha mer. MEN, det jag kan säga som kanske är kul för dig att läsa, är: FAN VAD BRA DU VAR IDAG! Din redovisning var heeeeeeeeelt otrolig! TOPPENTOPPEN!

Hej!

RSS 2.0