Saknar dig


Snart ett halvår utan dig här hemma. Saknar dig så det gör ont.
Utan Skype vet jag inte vad jag skulle gjort.
Min fina ängel, vad jag älskar dig!


It's still here

-


Hos mamma

Myser i soffan framför Så mycket bättre. Underbart program!


Patten

Nattapatta är här. Kollar Extrem Överlevnad. Älskart.


If you'd only let me

I would do anything.


Ut med jobbet

Ska umgås med världens härligaste kollegor ikväll!


Så. JÄVLA. Bra!


.

Gif maker


Yoga

Storstädat hela dagen. Tänk att min lilla pluttlya på 34 kvadrat kan rymma så mycket skit? Skönt som tusan nu när det är gjort i alla fall. Luktar clean cotton i hela lägenheten. Yankee Candle vet sin grej. 

Om en stund kommer Natta. Vi ska mysa och sen åka till Friskis. Yoga-pass!


Utan dina andetag


Friskis

Igår pumpade vi. Jag, Natta och Ankan. Gött var det. I princip ensamma på gymmet. På söndag är det yoga! Ska bli sååå skönt!


Rast

Sitter på jobbet. Rast för tillfället. Helgen var toppenbra. Biofredag med Carro och sen Prisma med Emelie där vi lyssnade på spelning och drack vin med goda vänner. På lördagen var det inflyttningsfest hos Lenne. Hur kul som helst! Söndagen blev, som ni förstår, hemmaslapp.

Känns skönt att omges av fina vänner, gamla relationer som nya.


RSS 2.0