Lite nytt


Ambitions

Yes. I laviiit. Donkeyboy - Ambitions. Lyssna. Jag lovar.

Eller, ja. Om du har samma musiksmak som moi, alltså.


Gårdagen var okej. Förfesten var roligare än själva utgången. Som vanligt, vill säga. Ska nog försöka övertala mina lavlitjejor att vi ska ha mer hemmafester, faktiskt.

Idag blir det NEW MOON. Wie. Jag känner mig som en liten fjortizflikka @ lunar. Men so be it! Jag bryrmente!


Nu ska jag diska. Åh, joligt.
Puss!

Jag är inte död

Vårt internet kom för några dagar sedan. Thank God. Jag fick fasen abstinens. Sjukt. Jag vet. Så mitt dåliga bloggande beror dels på att vi, de första veckorna i nya LÄGENHETEN (mer om det snart), inte hade internet. Och dels för att jag (efter att internet hittade hem till oss) bara har skitit i att uppdatera. Har inte orkat. Så det så.


LÄGENHETEN JA!
FATTAR NI?!?!?!!? VI FICK DEN! Den finaste lägenheten in the world! Jag älskarn! Ni ska få se bilder. Jag lovar.



Ikväll ska jag ut. Med tjejerna. Ska bli myspysi.
Tråkigt inlägg. Jag vet. Men det är brådis nu.
Puss!


RSS 2.0