London

På tisdag drar vi. Jag och mina älsklingsbrudar. NattPhi. Det ska bli så jävla underbart. Jag längtar så sjukt mycket. Har inte förstått det än. LONDON! VI TRE! Helt jävla fantastiskt.

Känner dock lite panik inför packningen. Känns som att jag inte har någonting att ta med mig / ta på mig. Ändå lyckas jag ha ett fullsmockat rum med klänningar. En miljard, känns det som.

Jag kommer säkert slänga ner något i väskan i sista sekunden, som jag sen kommer hata och ångra att jag tog med. Suck.

Fast, ingenting kan egentligen göra mig ledsen nu (förutom att jag saknar min baby så sjukt jävla mycket...) för jag ska till LONDON!



Nu ska jag bada!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Min erfarenhet av London är att man i alla fall kommer hem med dubbelt så mycket som när man åkte.

Särskilt om man hamnar på Primark på Oxford Street. Där är allt äckligt billigt!

2009-07-03 @ 12:55:31
URL: http://aseas.blogg.se/
Postat av: Phi, tha cool chick, yo'

COUNTDOWN: 2 FUCKING DAGAR KVAR!

2009-07-04 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0