Lite uppdateris.

"Skriv att jag är här" - lillasyster Hilda.

Hilda är här.

Vi kollar tv. Myser. Slappar. Har det allmänt trevligt. Jag försöker förnya mitt abonnemang, som för övrigt används så otroligt flitigt, för mitt domännamn. Funkar inte. Blir arg.

Jag vill ut och resa. Skulle vilja lämna kylan, och ligga och dega på någon vit, varm strand istället. Plånkan tillåter inte detta, dock. Synd, tycker jag.

Lägenheten är fixad och snögg. Gardiner och hyllor är uppe. Ny tv är på plats. Allt är väl bra egentligen. Allt är väldigt bra egentligen. Förutom kylan dock. Och mörkret. Man är ju så jävla trött hela tiden. Och att gå upp kl. 5 vissa mornar är INTE mys.

Ska försöka skriva av mig lite oftare. Känns som att jag sagt det några miljoner gånger, och inte gjort det. Vilket talar för att det inte kommer att bli någon förändring den här gången heller. Men försöka kan man ju.

Är lite småhungrig. Får hitta på något gott att laga.


Liten ny bild.
Puss.

 


-Passande rubrik en dag som denna-

Jag känner mig tråkig. Livet liksom bara tuffar på. Hur jävla snabbt som helst. Hinner inte med. Undrar hur många gånger jag skrivit det egentligen. Hursom - Allt är väl som vanligt, kan man säga. Jag jobbar, kommer hem, myser i lägenheten. Ungefär så rullar det på. Hinner umgås med mina vänner ibland också. Alltid trevligt. Hinner spela gitarr ibland, dock väldigt sällan.

Jag hann mer förut. Hann slappa mer. Fan vad underskattat det är att slappa egentligen. Inte göra någonting alls. Bara göra ingenting. Bara titta på intetsägande program. Bara studera en fläck i taket. Bara ligga och andas i takt med den man älskar. Bara slappna av helt enkelt. Jag saknar det.

Var inte ledig så mycket under julen heller. Tog bara ut 1 dags ledighet. En fackdag, dessutom. Kanske borde tagit ut lite mer. Hade behövt det, känner jag.

Känns bra att det inte är mycket kvar i lägenheten att fixa i alla fall. Det börjar bli riktigt fint och mysigt. Känns så skönt att komma hem och njuta av att man är i sitt EGET hem. Helt underbar känsla.

I helgen blir det trevligheter. Massa brudar kommer hit och firar Tesso, som fyller 20. Förfest och sedan blir det väl något trevligt dansställe. Vi får se, helt enkelt.

Nu ska jag slappa. Bara slappa. Jag tror att jag skiter i att städa just nu, för jag känner verkligen bara för att... ja, slappa.
Hej

RSS 2.0