Lite bilder på lägenheten

Jag håller på och fixar & donar i min lägenhet. Vissa möbler ska bytas ut, saker ska köpas, grejer ska placeras rätt, hängas upp, eller tas undan. Det är alltså inte riktigt klart (blir det någonsin klart, är ju iofs frågan), men här är ändå en liten sneak peak, eftersom det var requested. Min lilla lägenhet är alltså på fjuttiga 34 kvadrat, men väldigt välplanerad enligt mig.



När man står i hallen ser man detta. Sovrum till vänster. Vardagsrum till höger. Ännu mer till höger är mitt lilla kök. Till vänster finns även badrum, med jordens djupaste badkar.  



Mitt vardagsrum. Lite av det i alla fall.


Mitt älskade loppisbord som kommer att målas vitt inom en snar framtid. Stolen ska även kläs med ett fint tyg, är det tänkt. Denna hörna är alltså också i vardagsrummet.
Och btw, sladdkalaset under bordet är meningen... säger vi.



Här är min älskade soffa. Här är även mina, inte så värst älskade, vardagsrumsbord. Lackisar från IKEA. Kommer att bytas ut snarast. Letar efter ett bra vitt, ovalt bord, hade jag tänkt mig. Eventuellt ett rektangulärt, vitt, snyggt med lite patina. Inte bestämt än. Ovanför soffan kommer även mina foton hänga, har bara inte fått tummen ur och beställt förstoringarna än.


En liten close-up på min steghylla som min älskade far gjort.



I mitt lilla kök finns både skåp och öppna hyllor. Det gillas. Allt är ju dock under construction fortfarande, och så även här, men det får duga så länge. Bänken har torkats av efter denna bild, vill jag bara poängtera. Så man inte får Rent Hus efter sig.



Liten detaljbild från mitt lilla sovrum.

Det får räcka så för den här gången. Nästa gång hoppas jag att jag åtgärdat de saker jag nu pratat om. Men, känner jag mig rätt har jag nog bara kommit halvvägs. Men det är väl okej. Kanske.

Puss!


3 år

Idag är det din dag. 



Men det var även vår dag. 3 år <3


Come give me love

En av alla låtar som är du.
En av alla låtar som är vi.
<3


RSS 2.0