Ikväll blir det premiär på krogen!

Japp! Först tjejfest hos Ilona och sedan krogen med lite tjejkompisar! Hoppas det blir kul.


Igårkväll skrev jag att jag hade ont i huvudet... När jag senare på kvällen duschade med Linus kände jag att min kropp inte orkade lika mycket. Armarna liksom rörde sig i slowmotion och huvudet snurrade. Helt plötsligt mår jag jätteilla och börjar hulka. Som tur var kom inget, men när det väl var över snurrar allt och jag ser ingenting. Det hände en gång förut och det kändes som att jag skulle svimma. Samma sak denna gång. SKITLÄSKIGT! Efter att synen kom tillbaka hörde jag inget. USCH! Vetefasen vad det är för skit som gör att jag blir så. Får ta reda på det...

Nu ska jag springa till bussen!

Hejpi!

Pastasallad och huvudvärk

Pastan kokar, salladen är skuren, dressingen står redo - MUMS!

Inte lika mums är min huvudvärk. Jag känner mig lite febrig. SUCK! Orkar inte bli så igen. Var ju inte längesen jag var förkyld och hade massa huvudvärk. Det är min jackas fel! Jag har blivit jättekall på bröstet eftersom dragkedjan är trasig. Idag införskaffades dock en ny. Skitsnygg! Och en blommig klänning! Från gina tricot! Tokbillig - 199:-!!
Jag gillarn!

Nu ska jag kolla på tv och mumsa pastasallad.

hejpi!

För övrigt:



Jag är lyckligare än någonsin med min älskade sambo <3



image14

Provet är över...

Jag skrev 20 sidor... min hand dog.
Rip Höger Handen <3

Tack till Designadinblogg!

Fasen vilken bra hjälpsida du har! Man förstår allt och du får det att kännas så lätt och roligt.
Tack igen!

http://designadinblogg.se/

Det blir Poros, Grekland 27/6!

JAAA!
Vi ska åka! Vi kan följa med!
Lyckan är enorm just nu. Det ska bli så underbart.

image90

Jag gillart!

Hejpi!

Snart börjar skolan igen...

Surt känns det, vill jag lova. Jag vill inte! Jag vill ha lov och ledighet. Det är så underbart skönt att bara få göra det som gör en lycklig, hela dagarna. Umgås med familjen, med vänner, med älsklingen, se filmer, spela gitarr, läsa böcker... ÅÅÅH! Ge mig sommarlov nu! Det sista sommarlovet för min del, för övrigt. Om jag inte blir lärare, vill säga. Men i alla fall som elev. Känns lite småknäppt. Aldrig mer sommarlov. Aldrig mer.

På tal om sommarlov:
Familjen har bokat resa till Grekland, vilken jag och Linus egentligen inte skulle följa med på. Men nu verkar det som att vi i alla fall har råd och kan följa med! Hoppas! Vi ska prata om det ikväll, kolla över pengar osv. men det verkar verkligen som att vi kommer att kunna följa med! HÄRLIGT med soooool!


Lek och Bus ringde nyss. Jag ska jobba nästa lördag och söndag. Känns så skönt att tjäna pengar! Bullar upp inför Grekland liksom.



Nu ska jag nog gå och mysa med Linus. Han är så söt. <3

Hejpi!

Kort inlägg om kvällen

Ensamma
Jag och Linus
Påskgodis
Bra film
FunFactory
Mys

<3

Påskmiddag och allergier

Idag dukades det upp med påskmiddag hos min älskade mor. Det var mäkta gott och efterlängtat. Nu har vi glott på Let's dance och snart blir det film - en rysare. Mömma! Skönt att vara hos mamma igen. Saknar det nu när jag bor i eget.

Igår var det påskmiddag hos far. "Påskpizza". Underbart goda! Pappa är kung över pizzor. Vi spelade även ett frågespel som liknar T.P och skrattade gott. Tack för en mysig kväll, Pappa!


Allergier ja... Jag vet inte vad det är för fel, men jag har HELA tiden massa slem i halsen och hostar. Har gjort det i mer än ett år. Gjorde pricktest och jag var inte allergisk mot något av det som testades. Frågan är bara vafasen jag är allergisk mot. Jag får slem av: Godis, läsk, saft, apelsiner, juice, äpplen, tandkräm, att springa osv. Jag får dessutom massa slem på morgonen och när jag ska sova på kvällen. SKIT är det, rent ut sagt. Jag hatar det och vill bli av med det NUNU!

Ska dock avstå från godis, läsk, saft nu under en period för att se om det underlättar och om det är något i det som jag är allergisk mot.


Nu blir det film, som sagt.

Pusshost

Dagens hårda cravings från asos!


Klänning från asos.com för 902,53:- (för att vara exakt) SUCK! Jag vill ju ha den! Men hejochhå - hela tusenlappen för ett plagg är inte likt mig. Jag brukar försöka få så mycket som möjligt för pengarna. Men som Linus sa: "Ibland får man unna sig saker, och du får ju faktiskt lön nu också"  - Han har kanske rätt? Eller?


Denna kostar dock "bara" 624,83:- , Jag vill ha!


Som ni förstår är jag inne på något blommigt - och denna kostar 388,78:- vilket inte alls är speciellt farligt. Den är riktigt söt också.

Vilken borde jag go for?

hejpuss!


Myskväll med älskling!

Kort inlägg som sammanfattar min dag:

Magont, huvudvärk, städning, handling, myskväll med älsk <3

Det slutade bra i alla fall :)


JOBBAAAA!

I söndags! Idag! Lördag, Söndag, Måndag, Torsdag och kanske Onsdag! JOOOOOBB! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! <3


Ville bara dela med mig av min lycka.



För övrigt hade jag en underbar kväll med Ilona. Gud vad jag har saknat henne! <3


hejpus


Lek&Bus-landets nya barnkalasvärdinna!

Det är jag, det! Jajjemänsan, det var första dagen idag. 3 barnkalas och massa stress (och svett) - men fasen vad kul det var! Jag stortrivdes och kom bra överens med alla. Shittans, alltså! ÅH, vad kul det känns! Hela kroppen är fylld av barnskratt!

Visst var lönen inte den allra bästa, men den duger - och det är jag nöjd med.



Just nu pluggar jag... eller, inte precis JUST NU, men innan jag bloggade. Jag pluggar nämligen inför morgondagens prov i Pedagogiskt Ledarskap och om "Gruppen". Hoppas att det går som det förra - då var jag nämligen mäkta nöjd.




Nu ska jag fortsätta med pluggandet.
HEJpuss

Lite "jagvillhasaker"


Kakeldekor ifrån www.favoritsaker.se för 199:- (har jag för mig). 6 stycken - JAG VILL HA!


Tidningsställ för 295:- från www.favoritsaker.se
Hur snyggt är det inte?


Klocka ifrån www.favoritsaker.se för 299:-
MUMMA!

---------------------------------------------------------------------

För övrigt 1:
Idag åker jag hem till min mor. Det ska bli mys - var längesen jag var där nu :/ saknar! <3

För övrigt 2:
Tack pappa för att du skjutsade mig till skolan och hämtade pluggsaker! Du ställer alltid upp <3



Hejpuss

Dagens musiktips

Smashing Pumpkins - 1979
http://www.youtube.com/watch?v=wrivjzw0RlI 

Smashing Pumpkins - Tonight, tonight
http://www.youtube.com/watch?v=EsZYqaSc4cU

Alanis Morissette - Ironic
http://www.youtube.com/watch?v=8v9yUVgrmPY

Terra Naomi - The Vicodin Song
http://www.youtube.com/watch?v=rlWH9uICH-Q

Terra Naomi - Up here
http://www.youtube.com/watch?v=3CUkylQ7150&feature=user 

Youtube är väldans bra ibland.

Lyssna och njut!


Hejpuss


Provstressa och kycklingwok

Ja, så ser dagen i princip ut.
Det blir att plugga massor för imorgon är det nämligen prov i 6-12 åringens utveckling - intellektuell-, motorisk-, emotionell- och socialutveckling, förpubereten och kamratskap. suck...
Men, positiva tankar - Det kommer gå asbra! Hoppas jag i alla fall.

Och kycklingwok ja, sånt blir det till middag. MÖMMA!


Jag har 400 kronor att spendera på IKEA och jag vill dit nuuuu! men för att jag ska kunna shoppa loss måste jag ju ha skjuts... och det har jag inte. SUCK igen!


Nu blir det plugg!

HEJ

RSS 2.0