Kan inte någon glida förbi här och ge mig lite mat?

Tack. Vore snällt. Är så trött. Jobbade 7-18 idag. Inte sådär vidrigt rolig tid direkt. Roligt jobb, tack och lov.

Men lite käk vore ju något. Jag är sugen på kött. Gärna en oxfilébit. Tack.

Nejmen, det blir väl att laga lite ägg eller något. Ha. Det lät ju jävligt smaskigt. Nä.

Eller så kör jag ännu mer lazystyle med fil.

ELLER så kommer någon hit och ger mig något gott.

Sistnämnda föredrar jag.

Tråkinlägg.

Puss


Födelsedag

Jag fyllde 20 år igår, vilket självklart firades ordentligt. Först på morgonen med babybus:


Nej, det är ingen kines ni ser där till höger. Det är bara jag med mitt morgonansikte. Som för övrigt sitter bredvid sin älskade ryamatta.


Sen kom folket hem till mig och baby. Min underbara familj. Vi åt mat, kollade på Melodifestivalen, sjöng lite Singstar, spelade Wii och lekte lite lekar. MYCKET trevlig kväll.

Trångt? Nejdå, inte alls.


Sen posade vi systrar lite. Eller - jag är syster med båda, men dom är inte systrar med varandra. Lite roligt det där.



Och så lite pose. Bara för att det var längesen.



Hela födelsedagen var helt underbar. Jag hade så otroligt roligt och det var så mysigt att ha alla samlade, vilket inte är sådär jättevanligt när man har skilda föräldrar. Helt underbart var det i alla fall. Tack alla som var med och firade mig.


Idag kom mina älskade småkusiner hem till mig & baby. Mina vackra, söta, underbara pluttisar.


Gitarren var poppis. Hubert blev glad.







Nu får det vara slut med bilder. Orkar inte lägga upp fler.
Puss på er.


Mamma-helg

Sista avsnittet av Felicity? Att det var bra? Ja, skoja inte. Vilket du såklart inte gör. För man skojar inte om mina favoserier. Det är dödsstraff på sånt.

Och om jag grät? Men vad tror du? SJÄLVFALLET grät jag. Niggah please.

Nu är jag hos mammi. Ska vara här hela helgen är det tänkt. Älskar att vara här. Vi har så roligt ihop- mamma, jag och babysiz Linnéa. Garvar så tårarna rinner. Lavit.

Ja, just det. Känner att jag måste berätta. Jag tog den FULASTE bilden på mig idag. Nej, men alltså, jag tror inte att ni riktigt förstår. Det var inte så att jag hade en dålig hårdag. Eller att jag råkade ha basilika på tanden. Eller att en finne såg ut att sprängas. Nej. Jag gjorde en ful min. Trodde jag. Trodde att "ful" skulle räcka. Jeez alltså. Det var EXTREMT. Jag skrattade så jag fick magont. Och säkert 8-pack också. Herregud. Det var det värsta jag sett. Jag önskar att jag kunde visa. Att jag hade den distansen. Men nej, alltså. Det går bara inte. Det var för hemskt.

Ikväll blir det Let's dance och Solsidan. Lavit. Svennehelg så det skriker om det. Men som sagt - Lavit. Så skönt att bara vara hemma och dega hos min fina mammi. Vet inte vad jag hade gjort utan henne.

Visst är jag duktig, förresten? På att uppdatera lite oftare? Jag vet. Ni gillart. Kul att göra er glada.
Puss



För att ni ska förstå nivån på min bild, visar jag denna som ett litet exempel:


Men kom ihåg- still looking good, i jämförelse.


Felicity

Snart är det slut. Mitt älskade maraton av Felicity. Såg det när jag var 12 senast, tror jag. Älskart. Jag är en sucker för sådana program. Kante hjälpat. Bara att acceptera. Sista avsnittet kommer att ses idag. Känns lite bitterljuvt. Men baby blir nog glad. Han får ju börja umgås med sin flickvän igen.

När man tänker efter blir det genast lite läskigt. Jag menar - varje säsong består av 23 program. 23 stycken 45 minutersprogram. 4 säsonger. Jag vill inte ens börja räkna. Bara dom siffrorna alone gör att jag skäms lite. Samtidigt som jag ler av belåtenhet. Fan vilket najs liv man har egentligen. Att man KAN lägga så mycket tid till att bara se på ett, i jämförelse till annat i livet, struntprogram. Det är ju ganska skönt att jag, som har haft stressliv of dome, kunnat lägga så mycket tid på egentligen ingenting. Ett steg i rätt riktning. För ett mindre stressat liv, alltså. Lavit.

Har fått mens också. Hatart. Ja, jag vet, ni kanske inte är intresserade och kanske till och med blir lite äcklade. Men face it. Vi får mens. Och vissa av oss får jävligt ont. Och det är så jävla omständigt att ha det också. Och pengarna man lägger på bindor och tampisar. Jisses. Fasen, det borde vara gratis. Ja, jag sa det! GRATIS borde det vara. Kalla mig feministo om ni vill, men vi borde fan få de levererade med något jävla expressbud hem när veckan väl kommer också. Så det så.

En låt som fastnat i huvudet är Placebo - Running up that hill. Kanal 5's fel. Fast till mitt försvar har jag gillat Placebo sedan högstadiet. Lyssnade faktiskt, nu när jag tänker efter, väldigt mycket på dom. Ja, nu vet ni det också.

Janämen man ska väl ta och göra lite mat.
Puss

RSS 2.0