London var otroligt

Helt sjukt jävla awesome. Jag kommer aldrig glömma den här resan. Och flyget gick tokbra! Både dit och hem! Jag som var så rädd. Klämde sönder tjejernas händer på ditvägen. På hemvägen var jag cool. Cool som en... giraff. Dom ser alltid så lugna och chillade ut. Så var jag! Jag sov tillochmed i starten! Lite halvt iaf. Det är COOLT!

Bilder kommer senare.

Imorgon börjar jag jobba. 3 veckor på en förskola. Ska bli så himla roligt. Och runt den 15e augusti bär det av mot USA och San Diego. Pirrigt men spännande.

Jag kom in på det jag sökt på Universitetet. Kommer såklart tacka nej, men lite kul att man kom in i alla fall.

Nu ska jag nog plocka lite mer i rummet. HATAR att packa upp väskan. Alltid lika tråkigt och jobbigt.
Dagens i-landsproblem.
Hej!

Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Åh vilken snygg blogg du har! Och dina bilder är ju bara föör fina! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

2009-07-13 @ 21:21:32
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Fredus!

saknar dej min vän! hoppas det blir på fredag på fredag, på fredag!!

2009-07-14 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0