Barbatjejerna alkoholiserade?

Något jag tänkte på häromdagen då jag såg en Barbapappa-bild, var att alla barbatjejer har aningen onyktra, aningen läskiga, aningen sömniga ögon hela tiden. Jag kände bara för att dela med mig av denna ganska orelevanta åsikt, och önska er en fortsatt trevlig kväll. Hejpi



Till detta hade det självfallet varit snyggt med en bild, som bildbevis på min anklagelse. Dessvärre är den nya bloggen apbajs, och det funkar inte att lägga upp en bild. Tack, bloggen. Trevligt...

Länk får det bli istället:

http://blog.doctissimo.fr/php/blog/detente/images/barbapappa.bmp

Hejpi igen

Ny inredning hemma!

Jag och älsklingen håller på att, sakta men säkert, fixa om hemma. Vi kände att vi ville inreda tillsammans, och inte bara med en massa saker vi fått (vilket iofs var jättebra det med). Vi vill att det ska kännas som att VI har inrett vårt hem och att det är i bådas stil. Jag tror dock att jag kommer ha det främsta ansvaret för inredningen. Eller, jag vet att det kommer bli så. Tur att man har en pojkvän som låter en inreda precis hur man vill.

Fotbollsmatchen på O'learys var ju guld. Så himla roligt att vara på en offentlig plats bland massa glada, något fulla, människor som skriker ramsor och allmänt mummel. Sverige vann ju, som alla iofs redan borde veta, skamligt vore annat, med 2-0. Underbart! Dock är Zlatan så sjukt överskattad. Första målet på 3 år...bra? Okej, målet i sig var fint och välbehövligt... men ändå - 3 år? 1 mål? Tacka vet jag Mellberg... och hans säääksi-skägg. Mums!

Jag har fått jobb! Jag är numera personlig assistent! Inte heltid, men lite extra när jag behövs. Det känns toppen! Pirrigt och nytt, men det kommer nog bli jättebra. Hoppas jag.

Linus spelar match. Spelar med A-laget idag, vilket är lite kul. Dock saknar jag honom. Vi hade en sådan himla mysdag idag, och jag ville inte att han skulle gå. Hoppashoppashoppas att han kommer ikväll efter matchen. Han får ragga skjuts. Jag är nämligen hos mor i Hällabrottet. Därför kan skjuts behövas.

SATC-biljetter är bokade. Jag längtar! Det blir myskväll med underbaraste Natalie. Åh, vad jag älskar den syrianen. Hon är världens, i särklass, snällaste människa.

På tal om program och snygga skådisar. Grey's anatomy har säsongsuppehåll. Skitnils på det! Vad ska nu vara underhållande att se på? Jag kanske till och med faller för trycket och börjar se på Gossip Girl... Någon får gärna ge andra förslag, tack.

Nej, nu får solen komma och Linus med för den delen. Dock har inte ens hans match börjat än... SUCK.

Ha en fin kväll!
Hejpi


Jävla krångel...

Suck! ÄNTLIGEN kan jag logga in som vanligt. Inte lilla flytten med bloggen direkt... Hatar flyttar och segheter. Speciellt idag då det är varmt och jag svettas. Då är tålamodet inte på topp.

Vad har hänt i mitt liv sedan senast då?
Jo:

1. Skolan är slut <3 (för sommaren bara, tyvärr)
2. Jag fick toppenbetyg, vilka jag är mäkta stolt över
3. Victor (bror) fyllde 20 och det firades med 80's fest och glädje
4. Jag blev inte bakis <3
5. Jag har blivit  brun
6. Grekland är närmare nu (27e åker vi)
7. Coldplay-biljetter är bokade och hämtade. 17 september åker jag, mor och morbror!
8. EM har börjat (inte för att jag är så intresserad, men...) och därför blir det O'learys ikväll för Sverige-matchen
9. Linus är fortfarande tokunderbar <3
10. Vi har satt upp rullgardiner (ÄNTLIGEN!) och slipper nu vakna 05.40 varje morgon

Hejpi!

RSS 2.0