Födelsedag

Jag fyllde 20 år igår, vilket självklart firades ordentligt. Först på morgonen med babybus:


Nej, det är ingen kines ni ser där till höger. Det är bara jag med mitt morgonansikte. Som för övrigt sitter bredvid sin älskade ryamatta.


Sen kom folket hem till mig och baby. Min underbara familj. Vi åt mat, kollade på Melodifestivalen, sjöng lite Singstar, spelade Wii och lekte lite lekar. MYCKET trevlig kväll.

Trångt? Nejdå, inte alls.


Sen posade vi systrar lite. Eller - jag är syster med båda, men dom är inte systrar med varandra. Lite roligt det där.



Och så lite pose. Bara för att det var längesen.



Hela födelsedagen var helt underbar. Jag hade så otroligt roligt och det var så mysigt att ha alla samlade, vilket inte är sådär jättevanligt när man har skilda föräldrar. Helt underbart var det i alla fall. Tack alla som var med och firade mig.


Idag kom mina älskade småkusiner hem till mig & baby. Mina vackra, söta, underbara pluttisar.


Gitarren var poppis. Hubert blev glad.







Nu får det vara slut med bilder. Orkar inte lägga upp fler.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder på lägenheten! så nyfiken hihi

2010-02-15 @ 00:19:49
Postat av: Isabelle

Ja, jag tänkte fixa lite mer bilder snart :D vill få ordning det sista bara. Vem är det som frågar, om man får fråga? :) haha :D

2010-02-15 @ 18:45:34
URL: http://isabellearonson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0