Mamma-helg

Sista avsnittet av Felicity? Att det var bra? Ja, skoja inte. Vilket du såklart inte gör. För man skojar inte om mina favoserier. Det är dödsstraff på sånt.

Och om jag grät? Men vad tror du? SJÄLVFALLET grät jag. Niggah please.

Nu är jag hos mammi. Ska vara här hela helgen är det tänkt. Älskar att vara här. Vi har så roligt ihop- mamma, jag och babysiz Linnéa. Garvar så tårarna rinner. Lavit.

Ja, just det. Känner att jag måste berätta. Jag tog den FULASTE bilden på mig idag. Nej, men alltså, jag tror inte att ni riktigt förstår. Det var inte så att jag hade en dålig hårdag. Eller att jag råkade ha basilika på tanden. Eller att en finne såg ut att sprängas. Nej. Jag gjorde en ful min. Trodde jag. Trodde att "ful" skulle räcka. Jeez alltså. Det var EXTREMT. Jag skrattade så jag fick magont. Och säkert 8-pack också. Herregud. Det var det värsta jag sett. Jag önskar att jag kunde visa. Att jag hade den distansen. Men nej, alltså. Det går bara inte. Det var för hemskt.

Ikväll blir det Let's dance och Solsidan. Lavit. Svennehelg så det skriker om det. Men som sagt - Lavit. Så skönt att bara vara hemma och dega hos min fina mammi. Vet inte vad jag hade gjort utan henne.

Visst är jag duktig, förresten? På att uppdatera lite oftare? Jag vet. Ni gillart. Kul att göra er glada.
Puss



För att ni ska förstå nivån på min bild, visar jag denna som ett litet exempel:


Men kom ihåg- still looking good, i jämförelse.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Men vad fasen.

Felicity suger oftast getballe, måste jag erkänna

2010-02-06 @ 02:00:05
URL: http://sophiagoesUK.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Men getballe lät ju smaskens :)

2010-02-06 @ 11:08:10
URL: http://isabellearonson.se
Postat av: Mamma

...ja, helt sant. Den var sjuuukt ful. Helt galet grotesk...hahahaha!!!

2010-02-10 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0