Dagens hårda cravings från asos!


Klänning från asos.com för 902,53:- (för att vara exakt) SUCK! Jag vill ju ha den! Men hejochhå - hela tusenlappen för ett plagg är inte likt mig. Jag brukar försöka få så mycket som möjligt för pengarna. Men som Linus sa: "Ibland får man unna sig saker, och du får ju faktiskt lön nu också"  - Han har kanske rätt? Eller?


Denna kostar dock "bara" 624,83:- , Jag vill ha!


Som ni förstår är jag inne på något blommigt - och denna kostar 388,78:- vilket inte alls är speciellt farligt. Den är riktigt söt också.

Vilken borde jag go for?

hejpuss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa satsa på den sista, dne har jag själv spanat in ett antal gånger! en riktig goding!
kram

2008-04-02 @ 10:40:59
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0