Världens bästa Natalie

Haft en helt underbar dag med min bästaste Natta. Vi har strosat på stan, ätit lyxmiddag på restaurang en helt vanlig måndag, pratat, skrattat massor, blivit ledsena, kollat på folk, pratat framtid, pratat dåtid, pratat om allt och absolut inget. Vi har hunnit med hela livet, på en dag, känns det som. Jättemysko, men så är det. Vår vänskap i en dag, kan man säga. Allt som är vår innersta kärna i alla fall.

Nu hänger vi hemma hos mig, som vanligt. Vi pratar iofs inte om min lägenhet som min, utan vår. "När vi kommer hem..." är det alltid. Älskar min finaste Natalie. Obeskrivligt vad fin människa det är. Jag vill ful-gråta bara jag tänker på henne. Hulka och snora och vara sådär jättejätteful. Så mycket berör hela hennes personlighet mig. Hon är världens bästa!

Coming up: TE. DARK MINT. TVMYS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0