Rubriker har aldrig varit min starka sida

Man kommer ju aldrig på någon vettig, liksom. Rubriker. Vad ska det vara bra för? Man kanske inte har en titel till allt. Kanske inte kan sammanfatta en text med ett enda ord, eller en enda mening. Och visst, jag skulle kunna skriva datum, men det står ju under, så det känns också lite halvtrist. Så därför blir det nu såhär att mina rubriker framöver inte alls behöver ha någonting med nedanstående texter att göra. Det kan bara vara härliga ord eller fina meningar, som jag gillar, bara för att liksom. Ingen speciell anledning behövs, dom kanske bara kommer finnas där. Och ja, då kan vi lika gärna ta det där också, när vi ändå är igång: JA, jag skriver "dom", jag skriver inte "dem". Så ni behöver inte ens börja störa er på det, för jag kommer inte ändra't. Så det så. Ville bara påpeka att jag däremot är medveten om felet. Så ni vet. Att jag kan skriva. Ibland. När jag vill. Lite som jag vill.

Pjaa. Kanske borde börja med en såndär urtjatad lista som har florerat i bloggvärlden den senaste tiden. Kanske inte. Vi får se. Någonting sådant vore ju skoysi. Eller inte? Kanske.

Nu ska jag försöka sova.


(foto: jag, men det fattade ni ju)
Vore helt OK med sommar och fina blommor nu.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0