Ny lägenhet

Antagligen flyttar jag till en liten liten, men ack så söt, 2a här på väster. Den 1a juli, är det tänkt. Känns blandat, såklart, men en nystart behövs och blir nog jättebra. Lägenheten är på fjuttiga 35 kvadrat, men är så pass billig att jag lätt kan bo där även om jag pluggar i flera år. Jag hoppas ju självklart på att få fortsätta jobba på förskolan, men om det inte går får det bli plugg - och då antagligen Psykologprogrammet. Men vi får se, helt enkelt.


Mycket känslor just nu. Ännu mer tankar. Flyger runt i mig. Hittar inget lugn.

Jag kämpar. På olika sätt. Mot olika mål. Men jag kämpar.
Och jag vet att du kämpar. Antagligen mer än jag. Jag vet det.
Vi kämpar.
Nu får vi bara vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0