Lägenheten

Lite fler bilder från lägenheten. Det var någon som önskade det. Vet fortfarande inte vem den lille filuren är, men here you go!

Vi möts av en hall. Med tokful hatthylla, vi vet, men vi har inte orkat byta. Jag älskar att jag möts av huberts fina nuna varje dag när jag kommer hem. Ja, hubert är gitarren, för alla som inte förstod det.




Samlingsrummet. Lite mörk bild, men örka ändra läzzom.




Går man till höger från samlingsrummet kommer man till vardagsrummet. På väggen ska två stora tavlor upp, med utvalda fotografier av mig. Har bara inte hunnit än. Så ja - JAG VET att det ser tomt ut.



Mona Sahlin i bakgrunden, såg jag nu. Skickar jag lite dolda signaler? Nja.



Konsthörnan i vardagsrummet.



Går man till vänster från samlingsrummet kommer man till sovrummet. Den här bilden får räcka. Man vill ju lämna lite till fantasin.




Köket glömde jag. Det är direkt till vänster när man kommer in i hallen. Inte hunnit fixa allt klart där heller. Och bilden hugger av halva köket. Det som inte syns på bilden, som skulle vara till höger, är ett stort matbord och fula stolar som jag håller på att klä och måla om.


SÅ.
PUSS

Glömde:

Rummen ligger i fil, som det heter. Jag älskart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0