Har egentligen inte sådär tokmassa att skriva

Men vill bara let y'all know att jag lever. Jag trivs i min lilla lya. Bilder kommer snart, basånivet. Balkongen är underbar. Helt otrolig, faktiskt. Kom på mig själv sakna lägenheten igår när jag inte var hemma. Ville hem till den, som att det vore en liten bebis. Min bebis. Vill få ta hand om den och mysa i den. På balkongen framför allt. Som sagt - helt otrolig.

Har ringt Tele2 massa gånger de senaste dagarna. Fixat&trixat. Ska välja intressepaket till tvn. "Nöje" är ju given, i och med 3an och 5an, och dom andra. Sedan är ju frågan om jag vill ha "Dokumentär" eller "Film". Nörden i mig vill ha dokumentär-kanalerna. Film-kanalerna känns ju också kulio, men jag vet inte riktigt om det kommer vara värt. Jag menar - så ofta ser man ju inte på film. Kanske till hösten och vintern iofs. Men tills dess vill jag nog få nörda loss bland Discovery.

Har lyssnat massa på Anna Ternheim den senaste tiden. Vilken människa. Hennes röst. Hennes låtar. Shoreline är en av mina favosar.

Imorgon åker jag, mamma och lillsyrris Linnéa till Sunne i Värmland och bor på Selma Lagerlöfs hotell. Ska bli supermys. En liten mini-resa sådär. En natt på hotellet och två dagar av massa skoj och trevligheter. Kalasbra.

Jaha. Nähä.
Puss på er.


Slänger upp en bild på mina vackra underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0