Det går framåt men står ändå still

Farmor gick bort igår. Kan fortfarande inte förstå det. Känns därför konstigt att ens skriva dom orden. Att hon inte längre finns här. Åh, vad hon fattas mig, min älskade lilla farmor.

Trots att det enda man vill är att krypa ner under täcket och bara gömma sig ett tag, går det inte alltid. Jag flyttade nämligen idag. Till min nya, egna lägenhet. 84 kvadrat till 34. Lite skillnad? Njavars... Men det blir mysigt, hoppas jag. Tänkte visa lite bilder när det är uppackat och så.

Har semester nu också. 4 veckor. Behövligt och lägligt, i och med allt som skett/sker. Behöver tid att få tänka mycket. Bara lyssna på musik. Dricka goda drinkar på min balkong i nya lägenheten. Spela gitarr. Måla lite. Skriva lite. Bara vara. Sörja. Känna. Andas. Samla kraft inför ny termin på förskolan.

Nu ska jag nog glo lite på tv.

Dagens inspiration: styleroom.se - hur mycket bra idéer och tips får man inte där då?

Hejpi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0