Lördag

Första jobbveckan avklarad. Återigen bekräftades det att jag har världens bästa jobb. När man kommer till jobbet och möts av en hel flock springande barn som skriker "Isabeeeeelle!", för att sedan bli sönderkramad och pussad i hela ansiktet, det är då man får uppleva den finaste, mest genuina lyckan någonsin. Det är helt otroligt hur hel man kan känna sig av barns leenden och kärlek. Som sagt - ÄLSKAR mitt jobb!

Men självklart är det skönt med helg också. Det är ju nu som jag hinner med att träffa och umgås med alla mina vänner. Ikväll blir det Slottsfesten som gäller. Middag, vin och massa prat. Lavli.

Så ikväll glömmer vi allt, för en kväll, right?
PUSS!


En av mina foton som kommer i en slightly förstorad version på posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0