Vad gör jag nuförtiden? Varför hör jag aldrig av mig?

Igår var jag ute med brudsen. Trevligt och roligt. Vi satt självfallet vid chatroulette på förfesten hos mig. Det måste ju vara världens roligaste grej. Älskart. Vi trodde att vi helt plötsligt råkat nexta fram Jonas Brothers. Vi blev alldeles till oss, trots det faktum att jag inte ens kan en enda låt med dom. Starstruck. Vi printscreenar såklart. Vi är skitnöjda. Tills idag. Då känns det helt plötsligt väldigt mycket sämre. Upptäcker att det var trickfilmat. HA! Så jävla mycket fail över hela grejen. Och ännu mer fail att jag la ut den printscreenade bilden på Facebook. HAHA. Gud. Men jag tänker inte ta bort den. Det är för roligt för att ta bort. Jag kan liksom bjuda på att vi blev totalt ägda. Chatrouletteägda. Och den typen av ownage är okej!

Sitter med baby bredvid mig i soffan. Han har sin dator i knäet (med en sådan där pungskyddsdatakudde/bricka under, ni vet?) och jag har min i knäet. Det är så skönt. Inget gnäll på att den ena sitter vid datorn. Vi liksom bara gillar läget. Just nu vill vi nörda lite. På varsitt håll men ändå nära. Jag älskart. För om en stund slår vi igen locket på datorerna och myser. Då har vi liksom haft lite bådeoch.

Jag vill äta något gott. Jag vill helst beställa mat, men det har vi inte råd med. Det har blivit många restaurangbesök den senaste tiden. Och krogbesök, för min del. Har varit många att fira, och nästa helg är det på't igen. Camilla fyller 20 år, vilket såklart ska firas.

Nä. Nu orkar jag inte skriva mer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0