Jag älskar att våren är här ordentligt

Baby och jag satt i solen, i parken utanför, i någon timme. Bara njöt och pratade om allt möjligt. Så skönt att ha en park som granne. Blir nog ännu mer underbart i sommar.

Vad händer idag då? Nja, inte så mycket. Måste plugga. Har antagligen prov imorgon. MÄ, du pluggar väl inte, du jobbar ju?!?! tänker ni. Ja, det också. Läser Matte B på distans. Måste få behörigheten till de eventuella universitetsstudierna i höst.

Ska få en tand imorgon också. Haha, den meningen känns ju lite konstig att skriva, men så är fallet. Jag har en titanskruv i käften som bara väntar på en liten tand som hatt. Detta är ingen tand som syns, utan är placerad väldigt långt bak i munnen, tack och lov. Men det är väldans jobbigt att tugga mat på vänstersidan eftersom maten liksom inte går sönder. Nu kommer jag tugga mat på vänstersidan som aldrig förr. Eller, kanske inte nu. Men om några månader. Ni fattar.

Nä.
Nu ska jag laga lite mat.
Hejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0