Linus Andersson

Tänk att jag bara blir mer och mer kär i dig för var dag som går
Tänk att jag fortfarande får fjärilar i magen och gåshud av att vara dig nära
Tänk att jag inte kan sluta le när jag tänker på dig
Tänk att jag har hittat mannen jag vill spendera all min tid med, för resten av mitt liv
Tänk att jag aldrig känt mig så trygg med någon som med dig
Tänk att jag älskar dig mer än jag någonsin kommer att kunna förklara
Tänk att du och jag är vi
Tänk att det kommer vara så för alltid
Du & Jag
Vi, Baby


Och genom dina själafönster lyser all din godhet, älskling


Kommentarer
Postat av: Linus

ååååååååh gud vad du är vacker, du är mitt hjärta mitt liv mitt allt! JAG ÄLSKAR DIG ISABELLE! <3

2009-09-18 @ 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0