Linus är arg

Inte på mig, inte. På Sverige. Eller nej. Inte på Sverige. På Anders Svensson. Han har fått så mycket skäll av Linus den senaste halvtimmen. Ja, hade det här varit på tv, hade det låtit "piiiiiiiiiiiiiip" de senaste 30 minuterna. Ungefär. Gulligt.

Jag kollar studentklänningar. Har hittat några fina. Dock väldigt dyra, men å andra sidan är det ju bara student en gång. Och jag hoppar ju balen, så där tjänar jag ju massa pengar också. Då kan jag få köpa en dyris. Faktiskt.

Nu är jag tröttis. Ska sussa snart.


Det var massamassamys hos kusinerna! Jag älskar dom sååååååååååååå mycket! Galet!


Hej!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Å, varför hoppar du balen?

2009-03-29 @ 10:16:08
URL: http://aseas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0