Ledig dag

Idag är jag ledig igen. Jag älskart. Det är så skönt med långhelg, varje vecka. Jag kommer att vara ledig ALLA fredagar till STUDENTEN!! MAAH. Galet bra!

Jag och Linus ska kanske kolla film snart. Får se om det går något bra. Annars ska vi bara slappa, duscha sen och efter det ska jag fixa mig. Ikväll är det utgång med tjejerna! Åh, jag hoppas att det blir roligt.

Innan förfesten ska jag snabbt springa in på Nilson och byta mina skor. Jag fick ju vita Converse av Ilona (<3) i födelsedagspresent. Det jag ser när jag kommer hem är att det röda strecket runt hela skorna är i olika färger. Vänster är ljusröd och höger är mörkröd. Annars är jag ju såklart TOKNÖJD med skorna. Men jag ska bara byta till ett annat par. Ett som består av två LIKADANA skor. Jisses, det tror man ju är självklart.

Tack för skorna igen, Ilona! Och tack för hela shoppingdagen. Det var tokmysigt!

Nu: Mys
Sen: Dusch
Senare: Fix, stan, förfest, utgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0