Barnvaktning

Ja, jag ska barnvakta idag. Inte vilka som helst, utan mina älsklingskusiner Moa & Molly! Jag är lykliiii!

Ska  nog inte ta med mig kameran idag. Jag lägger ner alldeles för mycket tid på att bara ta bilder då, och det är inte så en bra barnvakt jobbar. Nej, man måste vara aktiv och engagerad minsann! Och det är jag, vill jag lova!

Magnus vann igår. Det var han förtjänt av.


Solen smälter snön utanför. Härligt! 7 grader varmt. Ännu mer härligt! Våren, du får gärna komma nu!


Snart är det studenten också. Jag längtar! Jag måste fixa lite saker tills dess. Som:
- Klänning
- Skor (ett par till dagen och ett par till kvällen)
- Nytt smink
- Accessoarer
- Färga håret innan
- Klippa sig lite? Ja, kanske
- SOLA ! ! ! ! Jag ska vara stekbrun, annars fåreva! Nej, inte riktigt, men jag vill vara brun och fin.

I sommar skulle jag vilja resa runt lite. Det kommer jag inte göra. Jag har inga pengar. Men jag skulle vilja! Jag skulle vilja åka jorden runt, men om jag ska vara realistisk och tänka på vart jag faktiskt skulle kunna ha råd att åka är det runt i Sverige som gäller. Gotland vore najs. Öland med. Göteborg också. Åh, jag älskar Göteborg. Norrland vore inga fel heller. Fast mest Göteborg. ILONA! Vi kanske borde ta en tripp?

Nu:
Fixa mig.
Snart:
Åka till Marieberg en liten sväng
Sen:
Barnvaktning


Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill till göteborg! jag ska dit i sommar. det bara är så ^^

2009-03-28 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0