Tisdag

Phi och jag kollade på Changeling igår. Vi tyckte den var väldigt bra. Lång, men inte tråkig, utan minuterna var väl fyllda. Efter filmen kom Natta en sväng. Vi tittade på tv och bara pratade en stund. När de åkt, tittade jag och Linus på Gran Torino. Jag grät en lång stund efter filmen. Verkligen jättejättebra film. Jag har aldrig gillat Clintan, men han får cred för denna.

När vi vaknade upp imorse var vädret ännu bättre än under gårdagen. Himlen var, och är, klarblå. Jag och baby stekte lite. Åt frulle. Stekte lite till. Spelade kort. Och nu ska vi äta lite mat. 

Mamsi hämtar oss runt 4. Vi ska ta en tripp på stan, innan vi åker hem. Ska nog ta ett dopp i poolen ikväll. Najs.

Tack för att vi fick låna lägenheten ett tag, pappsi! Var så skönt att vi fick lite tid för oss själva att bara mysa och umgås. Saknar dig! Hoppas att du haft det underbart i Turkiet. Du lär ju vara svart som natten när du kommer hem imorgon... Jag kanske får springa ut och steka lite till, förresten. Så man inte känner sig blekis, in comparison alltså.

Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0