Onsdag

Tråkväder ute. Man blir inte taggad till något. Måste städa rummet också. Bara det får en ju att tappa all glädje till livet. Och det är inte LITE städning vi pratar om. Mina klädhögar är enorma. Jag måste leta rätt på någon syrgastub för att klara av omständigheterna på topparna av dom. Det är läskigt.

Ska även hinna duscha och fixa mig lite. Kl. 17 börjar teorilektionen inne i Örebro. Måste ta mig dit på något sätt också. Buss eller tåg blir det, såklart. Antagligen och dessvärre lutar det mot buss. 1 timmes färd. Åh, vad roligt.

Egentligen var det tänkt att det skulle bli lite utgång ikväll, men det blir inte av, vilket är lite synd. Hade varit kul.

Nej. Städning var det, ja.
Pus.


I miss you!

Egentligen är vi en jävligt PK* liten grupp vänner!
Vi talar för mångfalden och ser förbi kulturkrockar!
Moha. Vi är lite bäst.


*PK = politiskt korrekt, för er som inte visste. Alla borde veta. Så detta var egentligen onödigt. Men ändå. För er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0