2 dagar kvar.

På fredag. Studenten. Jag kan inte fatta. Om vädret skulle förändras och ge oss sol också, skulle allt vara fulländat.

Vädret lovar regn, blåst och ca. 8 grader. Njaaaaaaaaaaae. Inte så mysigt.

Idag ska jag till skolan och lämna tillbaka lite läroböcker. Ska antagligen träffa Ilona sen. Ska bli dundermys! Har inte träffats ordentligt på huuuur länge som helst. Kl. 18 ska jag till körskolan på lite info. Nästa vecka kör jag igång med teorikursen! Synd bara att inte NATTA gjort det hon sa att hon skulle (skriva in sig också) . . . Så nu får man sitta själv där och löka. Njaaaaaaaaaaae. Inte så mysigt.

Jag ser verkligen fram emot sommaren. Jag tror att det här kommer bli en av dem bästa. Fast iofs slår väl inget somrarna som barn? När man slutade 2an och hade, konstigt nog, ett sjuukt långt sommarlov. Det kändes så i alla fall. Nu blir det inget sommarlov mer! Läskigt.

Sommaren kommer antagligen se ut såhär:
v.24 - Teorikurs på kvällarna.
v.25 - Inget bestämt. Antagligen mys med baby och umgåsande med vänner. Börjar med körlektioner nu också.
v.26 - Inget bestämt. Antagligen mys med baby och umgåsande med vänner. Fortsätter med körlektioner.
v.27 - RESA med tjejerna är det tänkt under denna veckan (eller veckan under)! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!
v.28 - RESA med tjejerna är det tänkt under denna veckan (eller veckan över)! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!
v.29 - Jobbar antagligen (förhoppningsvis!!) på förskola.
v.30 - Jobbar antagligen (förhoppningsvis!!) på förskola.
v.31 - Jobbar antagligen (förhoppningsvis!!) på förskola.
v.32 - Är nog lägenhetsvakt åt bror denna veckan, vilket innebär mys i Örebro!
v.33 - Åker antagligen till . . . SAN DIEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! WOOOOOOOOOOHO! Och är borta i 3 månader! Maha!

Sol, bad och lite festande ska självfallet också få plats där!

Om San Diego blir av, kommer jag hem i mitten av November. Det låter ju hur långt bort som helst. Läskigt. Tur att msn och sådant finns! Och SJÄLVKLART kommer bloggen bli mer frekvent uppdaterad! Hur jag ska klara mig att vara borta från älsklingsLinus är en annan fråg det. Jag kommer bli lite smått galen, men det kommer nog gå bra.

Just nu äter jag på mina halvbrända potatisbullar. Bullar? Plättar? Potatisplättar? Nej, man säger väl bullar? Jaja, ni fattar. Jag ska snart börja fixa mig för att sedan ta bussilussen till Örebro.

VARFÖR KAN DET INTE VARA SÅNT HÄÄÄÄÄÄR VÄDER PÅ STUDENTEN? var en tanke som precis slog mig, när jag tittade ut genom fönstret. Visst, det blåser lite, men sooooool! Sooooooool! Åh. . . suck.

Nu: Äta klart.
Sen: Fixa.
Senare: Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0