Nyårsbilder var det, ja

Lite försenade, but hey that's okey:

(Alla bilder är tagna av mig)


Förrätt bestod av sallad, räkor, tomat, avokado, pinjenötter, vinägrett


I know, det ser inte mycket ut för världen. Men det var inget engagemang i uppläggningen heller.
Hursomhaver - oxfile med vitlökssmör i ugn, hasselbackspotatis, stekta champinjoner och purjolök, och bea.


Efterrätten (för övrigt en av de allra godaste jag vet) bestod av jordgubbar, kiwi och banan med ett täcke av riven vit choklad i ugn. Till det - glass och hemmagjord chokladsås.

När det kom till fyrverkerierna var det inte mycket att hänga i granen.
Fick knappt några bra bilder alls. Och när det väl HADE kunnat bli bra, var den där jävla gatlyktojäveln i vägen. Suck.
Hur som helst:








Här blev det alldeles galet.


Självklart var jag och Linus med. Linus var inte hög. Bara så alla vet. Och jag är inte 13 år. Även om jag ser lite ung ut.



Ankpuss!


Kul att familjen ställer upp på en seriös familjebild.
Ja, Linus och Göran hade väl förstått vitsen. Men mamma och morbror...


Suddig bild, jag vet, men mammi var så söt där. Hon kan om hon vill! Trots föregående bild.


Avslutningsvis har vi en bild på morbror och Linus som myser innan raketerna. Härligt...


= Min nyårsafton!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0