Min vecka

Min vecka kommer / kommer kanske att bestå av:

- plugg
- trötthet (jag är sjuk och måste ändå gå upp tidigttidigt imorrn...suck)
- gymkortsköp (natta och jag ska fixa)
- jobb?
- rumstädning (behövs verkliiigen)
- träffa ilona? (längesen)
- träffa natta? (inte längesen, men vill ändå)
- sakna phi
- pussa linus
- fota lite mer

Detta MÅSTE jag göra i veckan ( fast jag vet att jag antagligen kommer skjuta upp ändå):
- lämna blodprover hos vårdcentralen
- boka tid hos knuffen
- boka tid hos tandläkaren
- ringa och kolla "terapistart"

Detta VILL jag göra i veckan (om jag fick välja vad jag ville):
- resa till Thailand
- flytta till London
- shoppa massa väskor och skor
- INTE städa mitt rum
- bli av med min stress
- få en lägenhet centralt betalad varje månad med krubb inlagt och klart i kylen varje dag

Ja, drömma får man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej hur har du fixat så snygg blogg?

med bilden och ditt namn osv

jag skulle vilja ändra lite på min ;)

kram

2009-01-12 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0