Varning för känsliga läsare: Tråkinlägg!

Jag är i skolan. Bara den meningen i sig bygger ju inte direkt upp en förväntan inför själva inlägget? Jag menar - kan något roligt verkligen följa den meningen? Ja, jo, det är klart att det kan. Men inte idag. Idag är jag trött. Sov ungefär 4,5 timmar inatt. Wie. Inte. Jag är dock förväntansfull inför eftermiddagen. APU-perioden börjar nämligen idag. 5 veckor utan skola... i princip. (Ja, Viktig-Petter, vi har IV-val på skolan, jag vet! Men det är bara måndagsförmiddagar och tisdagseftermiddagar. Så det så.)

Ska börja plugga lite nu. Skriva en rapport angående abort. Jag brukar alltid älska sådana uppgifter. Men inte idag. Idag är jag trött.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0