Segopego

Känns som att det var ett tag sen jag uppdaterade nu. I alla fall med något vettigt.

Lagade nyss mat till mig och Linus och syrran. Fixade hemmagjort potatismos, stekt kassler, sås och stekta wokgrönsaker. Linnéa brukar alltid be om potatismoset när jag ska fixa mat till henne. Jag måste vara en utmärkt potatismosgörare.

Linus plockar lite i rummet. Var lite stökigt. Han frågade nyss: "Hur mycket handlar du egentligen på Gina Tricot? Det är ju hur många påsar som helst här!". Ja, jag har ingen aning. Men det blir en slant varje månad... varje vecka.

Har ont i magen. Är förkyld. Mår piss. Inte så kul på sitt sportlov. Men jag lyckas ALLTID vara sjuk under det här lovet... och alla andra lov.

Ikväll ska vi kolla på Halv 8 hos mig, I love it! Och ikväll blir det nog Seven Pounds. Får se om den är bra.

Jag vill flytta hemifrån! Igen! Jag vill ha en egen lägenhet som bara är MIN! Jag vill ha ett jobb och jag vill sluta skolan! Åh. Tänk om det vore juni nu!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Joel

Ha inte så bråttom från skolan!

2009-02-17 @ 22:24:52
Postat av: Ilona

Seven Pounds var jättebra :)

Slutar med att Will Smith vinner på lotto och blir miljonär :o

2009-02-18 @ 16:18:49
URL: http://ilonalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0