Prickhämtaren

Jag har nu under kvällen försökt hjälpa min lillasyster i någon tävling på Kalles Kaviars hemsida. "Prickhämtaren" heter den. Går ut på att man ska, genom att söka fram olika hemsidor, samla prickar. Alltså, vanlig punkt "." eller "äö". Ja, ni fattar. Vi är uppe i ungefär 40 000. Woho, vad bra, kanske ni tänker. Nej, det är det inte. För vet ni vad? Den som leder har... 150 MILJONER!!!!!!!!!?? Jag slängde dit några frågetecken också. För det känns ju ytterst skumt. Hur är det ens möjligt? Och HUR har man tiden? HUR har man orken? HUR kan man ha så dåligt liv? Ja, jag tror att syrran får nöja sig med sina 40 000. Jag tänker i alla fall ICKE delta i denna skittävling mer. Och vet ni vad det värsta är? Vet ni vad det absolut värsta är? Det är inte att jag lagt ner många minuter av mitt liv på skiten. Det är INTE att massa barn lägger ner ännu mer tid. Det är INTE INTE INTE att hemsidor som redan blivit "prickhämtade" ploppade upp HELA tiden. Nej... Det ABSOLUT värsta är att priset är  TVÅ väskor.... TVÅÅ JÄVLA VÄSKOR!!!!!!?? Återigen, några frågetecken. Jag menar - herrejisses. Allt slit för två ynka väskor!?!? Skillnad vore om det var en Thailandresa eller 100 000:-. Då jävlar. Då hade jag legat i, vill jag lova. Hela natten. Men nej! TVÅ RESVÄSKOR MED ETT JÄVLA KALLES FUCKING KAVIARANSIKTE PÅ! SUCK. Jag dör lite. Tur att jag inte är så engagerad....hm.

Nu ska jag snart sussa. Måste upp tidigt imorgon och fixa med maten och städa och så. Ska fira mammsi imorrn.

Hej!


Bild lånad från: (http://www.butik-hemlangtan.m.se/varor/KallesKaviarORg.jpg)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Det var ju inte särskilt svårt att fuska på det där. Bara att t.ex. skriva ett blogg inlägg med en massa punkter i och spara den genom prickhämtar grejen.

2009-03-02 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0