isabellearonson.se

Jag har fixat ett domännamn, och inte vilket som helst - isabellearonson.se! Det kommer alltså att vara min nya adress inom kort. Det kommer nog gå att skriva ellebasi.webblogg.se också, men isabellearonson.se låter ju lite tyffare, erkänn? Trodde aldrig att det skulle vara så billigt att skaffa en sådan, men det gick ju för ynka 70 spänn.

Nu sitter jag i skolan. Väntar på att någon från klassen ska glida förbi, så man får lite sällskap. Börar inte förrän runt 10, med Svenska B. Tror vi ska skriva en recension på Finding Neverland. Ska dock prata med min lärare idag angående avtentning av kursen. Så slipper jag den! Åh, vad skönt det skulle vara. Får se hur det går...

Idag sov jag bara runt 4 timmar. Vaknade dock ganska utvilad, tro't eller ej. Ska lägga mig toktidigt ikväll. Tror inte att det är något intressant att se på tv heller. Hoppas inte. Vi ska nämligen till Sthlm med klassen imorgon. Funderar på att knapra lite åksjuketabletter innan avfärd.

Nu ska jag kika runt på lite andra bloggar. Hittar jag något kul, säger jag till.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

75 i månaden???

2009-02-12 @ 17:26:02
Postat av: Anonym

MVH ilona

2009-02-12 @ 17:26:43
URL: http://ilonalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0