HELG... i alla fall för mig!

Nu är första praktikveckan slut. Imorgon är jag ledig, och det kommer jag att vara alla fredagar de kommade och resterande 4 veckorna, med för den delen. MUMS på det!

Veckan har varit toppenbra! Jag är så nöjd med praktikplatsen. Lär mig så sjukt mycket.

Imorgon, eller om 45 minuter, fyller mammsiis. 42 år blir hon. Det ska firas, vill jag lova. Jag är middagsansvarig på kalaset på lördag. Potatisgratäng med fläskfilé bjuds. Mums igen.

Linus och jag ska försöka ta oss till Marieberg imorgon. Handla presenter och sånt. Sedan blir det mathandling och systemethandling... inte för mig, men för Gördisen. Inte så ledig dag imorgon, after all. Upp med tuppen och gratta mammis också. Fast det är det ju värt.

Fick brabrabra lön också. Mer än vad jag trodde. Hur glad blir man inte då? Jo, det kan jag tala om - SKITGLAD. Så, nu vet du. Bra.

Nu blir det myspysallnightlongipongi. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0