Fredag

Sportlovet är snart slut. En 5 veckors praktikperiod börjar. Ska bli roligt.

(En fråga: Varför gillar fasaner vår trädgård så mycket? Vi får besök av minst 3 per dag)

Ikväll blir det nog bara hemmamys. Hade ingen lust att gå ut. Linus kommer inte heller. Suck. Han har träning.

Myskvällen hos Natta var massamassa bra. Vi kollade tv, pratade massor, åt flott, skrattade och bara hade helt bäst.

Jag är trött. Så trött att jag nästan ser i kors. TROTS att jag vaknade 12.30... Liksom - HALV ETT! Varför är man trött nu då? Käre värld.

Nu ska jag städa mitt rum. Åh, det är nästan skrattretande så deppig dag det är idag. Ha. ha.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Phi

Klaga för fan inte! Jag har praktiserat bort HALVA sportlovet! Från 9 till 18! Har läst massa onödiga tidningar och har fått i mig massa bajs skvaller. Jobbade till och med ÖVER idag! Snacka om att utnyttja mig till max! Om du tittar på mig så kommer du att se the definition of: SLITEN. Och inte kan jag heller skolka när skolan börjar. Så himla dåligt! Jag VILL SKOLKA! :(

2009-02-20 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0