Dagens planering

Idag ska jag:

- Duscha
- Fixa mig lite snabbt
- Börja med maten
- Fixa här hemma
- Börja fira mammsiiiiiiiiiii!


Åh, jag hoppas att det blir en toppendag för mamma, och att maten blir bra.

Det som bjuds ikväll är:
Liten aptitretare: Melon och fetaost på tandpetare
Varmrätt: Potatisgratäng,  fläskfilé, sås med smak av soltorkadetomater, sallad med bl.a. färska champinjoner och avokado, vinegrette
Efterrätt: Glass, maränger, choklad- och kolasås

Ska försöka ta bra bilder på't sen.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mammsiiiii

Tack min älskade gumma för en toppendag och kväll. Maten var underbart god - KANON!!! Och tack för att du hade ordnat allt så bra med underhållningen/lekarna på kvällen :)Det var verkligen en jättemysig och skitkul kväll :))

2009-03-01 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0