Sitter på jobbet

Har rast. Funderar över sista julklapparna. Irriterar mig över mina torra händer som "fastnar" i min äckliga sidenklänning. Hatar siden. Varför har jag ens på mig den, en iskall dag som denna? Som bäddat för fnasiga, hemska händer. Smörjer mig med handkräm stup i kvarten. Tur att vi har smockat lager på jobbet. All handsprit ger ju oldies händer. Inte kul.

Ikväll ska jag åka hem till mamma. Ska bli så mysigt att få lite ledigt och få ha en långjul hos mammi. Love her.

Bara 1 julklapp kvar. Jag har varit relativt skillad i år. Fixade alla på 2 dagar. Utan stress. Utan beslutsångest. Alla klappar var självklara, vilket aldrig brukar vara the case.

Nu ska jag lägga mig på soffan sista 10 minuterna. Ska jobba över idag.
Kul.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0