Vuxenpoäng

Ansökan om Ica Bankkort är skickad! Vuxenpoäng, ey? Ajno.

Jag älskar mitt jobb. Jag vill inte lämna. Tur att man får en vecka till i alla fall.

Färgat håret. Igår. Nu är det mörkbrunt igen. Jag tror att jag gillart.

Fick min lön idag. 10500. För 3 veckor. Jag lavit! "Uj, vad lite du fick hörrö!" säger säkert någon. "Åh, vad kul med lön!" säger en annan. Jag gillar en annan mer. Så du någon kan ju hoppa upp och sånt.

Imorgon öppnar jag. Börjar således halv 7.
Sov gott!
"Nu redan? Vad är du för mes?!"
Håll käft, någon!
Hej!

Kommentarer
Postat av: calle

hej, sökte på en gammal textrad: disarm you with a smile.. och hamnade här på din blogg. Vet inte varför? Tyckte om att läsa de du skriver. Har aldrig läst blogg föut men ska nog läsa din..

/C

2009-08-28 @ 23:20:40
Postat av: Isabelle

Hej! Vad trevligt att du hittade hit :)

Jag har alltid älskat Smashing Pumpkins och gillar framför allt låten Disarm. Meningen Disarm you with a smile är så vacker på så många vis. Därav fick den en plats i min blogg :)



Kul att du vill fortsätta läsa :D Om ett tag (vilket tyvärr blev lite flyttat) kommer jag åka till San Diego och spendera några månader där. Det kanske är lite mer intressant att läsa än min ack så normala vardag :) Men det är alltid kul att någon gillart! :D

/ Isabelle

2009-08-29 @ 20:19:42
URL: http://isabellearonson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0