The Subways

Lite nostalgiskt Spotifyar jag fram The Subways och minns tillbaka några år. Young For Eternity; Mary, Rock & Roll Queen, Oh Yeah, With You osv. Jag kommer ihåg att jag älskade dom. Är nog lite käris fortfarande. Dock lite för skrikigt om man bara är på vanligt humör, men om man är arg/tokglad så funkar det. Eller om man kör bil. Det skulle vara guld. Cruising, maha.

Linus kom nyss. Han sa åt mig att gå in i gästrummet och sätta på musik. När jag kom ut hade han gömt ett påskägg till mig som jag fick leta efter. Ett stort underbart påskägg med mina favoritgodisar. Så sött! Av Linus alltså. Ja, godiset var väl sött med. Och surt. Och SALT. SAAAAAALT. I love.

Nu ska vi mysa.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Linus

JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN JORDEN ÄLSKAR SOLEN MIN FIS! OCH JA DET E MENINGEN O ANVÄNDA CAPSLOCK FÖR ATT DÅ SER MAN ALLT BÄTTRE!



PUSS

2009-04-08 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0