Mysdag med Natta&Phi

Idag var en bra dag. Runt 11 tog jag bussen in till Örebro och EN TIMME (!) senare var jag framme och träffade jag Natalie och Phi. Vi gick till Kinamuren och åt lunchbuffé. GÖTTANS. Tog sedan en promenix på stan och shoppade lite. Mysmysmysdag! Hann inte vara så länge, men det var kuligt den lilla stunden i alla fall!

När jag kom hem till mamsi var det bara att vända igen. Åkte till Marieberg och kollade skor. Åkte hem och beställde på internet istället. De jag ville ha fanns inte kvar i affären. Köpte med oss mat hem och satt i solen och åt. Spelade lite gitarr efter det och myste framför tvn med baby.

Bra dag!
Hej!


Kommentarer
Postat av: anonym avsändare

du hade så haft roligare med oss HAHA

2009-04-25 @ 12:42:02
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0