Mini-me

Hittade lite bebisbilder på mig. Eller, inte bebis, men lillisabellebilder!

Detta är alltså kort på kort, om man säger så. Inget scannat eller liknande, vilket gör att kvalituttan blir sämst. Solen ger lite ljusskillnader på bilderna också, men det hade ni nog förstått utan min lilla förklaring. Hur som helst -

Håll till godo.....


Lillblondie med bus i blicken.
Ja, för de som inte vet - detta är min naturliga hårfärg. Tro't eller ej!


Ännu mer mini. Jobbade med ögonen redan då vid fotografering, verkar det som. Däremot ifrågasätter jag tröjvalet oerhört. Och frillan. Och rädslan. Var kommer den ifrån? Var jag rädd? Och plutläppen? Var jag ledsen? Eller spelade jag på puppy-minen? Vem vet...


HA.HA.HA. Det jag åt var säkert asgott. Eller stoppade jag skeden i munnen för att det skulle bli en bra bild? Tantfrillan var på plats i alla fall. Lite permanent-gone-bad. Gulligt.


Håll till godo, som sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0