Ledig

Morgonen började med amerikanska pannkakor, chokladsås och jordgubbssylt, gjort av moi! Linus och jag tog varsin solstol och satt och åt i solen. Underbart!

Efter frullen började vi städa. Nu är hela huset faktiskt väldans fint. Disk i köket kvar, men diskmaskinen segar lite. Om ni undrar varför jag städar på min LEDIGA DAG, är det för att morbros tjeja kommer hit för första gången ikväll. Kan ju  inte vara svinstia då, liksom.

Ikväll blir det alltså lite familjemys. Grillning. Bror och Cissi kommer hit. Längesen vi var alla samlade. Påsken blev ju lite tokig, med tanke på magsjukan som rådde hos Familjen Aronsson/Berlin. Bror, du förde nog med dig smittan till Linus! SCHYSST.

Ja, jag och min bror stavar vårt efternamn olika. Jag stavar Aronson. Han stavar Aronsson. Varför, vet jag inte. Jag har alltid stavat med ett s, eftersom pappa gör det. Victor skrev som mamma med två s. Däremot heter ju mamma Johansson nu. Jag har provat att skriva Isabelle Aronsson. Men det känns ungefär som att stava jorddgubbe, sådär. Eller tavlla, eller dattor, eller buskke. Det känns bara helt fel. ARONSON, skarejuva! Så det så, bror!

Nu lyssnar jag faktiskt på Britney Spears. Hon är ganska duktig, med tanke på all skit som hon varit med om. Man blir på lite partyhumör iaf! Eller parrtyhummör, om man stavar som Victor...

Nu: SOLA!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0