Jag är kär...

I vädret. Ja, och i Linus såklart. Men mest vädret. Maha. Idag i alla fall! Linus sover, så han får skylla sig själv. Kanske borde väcka honom snart. Jag har väntat i 1 timme på att få gå ut och ta en promenix med honom. "Jag är så tröööött!" är svaret jag får. Kanske får ändra taktik. Lura honom att jag fixat finfrulle i köket. Eller att han får betalt i natura om han går upp. Vi får se.

Jag måste ladda kameran också. Så jag kan ta lite kort idag.

Jag ääääälskar lediga dagar. Så idag ska jag njuta tokmycket av att bara få vara hemma och ta det lugnt. Ska kika på studentskor också. KLÄNNINGEN är ju klar, som sagt! Åh, jag gillarn!


Nu ska jag väcka Linus och gå ut i vårvädret. Åh, just det! Nu kan jag ha på mig mina nya brillor! NAJS.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0