Vacker höstdag

Idag har jag varit hos morbror och kusinerna. Det var tokmysigt! Vi lekte och busade i en park, kastade löv och bara hade allmänt roligt och trevligt. Synd att man inte hade kameran med sig.

Huvudvärken har förföljt mig hela dagen. Inte lika trevligt. Det är iofs värt det; gårdagen var sååååå kul!

Just nu sitter småsyrrorna och spelar lite kort och leker lite. Vi svullade nyss pizza och vi ska snart handla lite godis. Vi ska dessutom se en film lite senare: Hemligheten, en barnfilm från 1990. Hoppas den är bra.

Jag fick en kommentar där någon undrade vad min åsikt var angående att skolavslutningar hålls i kyrka. Jag kommer att skriva ett inlägg om det imorgon, tänkte jag. Alltid lika kul med frågor om vad jag tycker om vissa saker.


Nu ska jag pallra mig iväg till kiosken. Hej!


Hilda & Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYS!! :D jag lever fortfarande på skrattet jag fick med dig ikväll med HAHA puss på dig vi ses i mörrn :D <3

2008-09-28 @ 01:35:31
Postat av: slico

haha förra inlägget var från mig, glömde döpa mig själv.. ooops i did it again HAHA sorry omogen igen

men inlägget nedan (utan silikon) är från anki panki

|

|

|

v

2008-09-28 @ 01:40:24
URL: http://qlgirl.blogg.se/
Postat av: ankiiiii

haha oj pillen ska vist vara uppåt haha förlåt inlägget över det som är över detta var från anki panki



och givetvis det under det som är över det som är över detta

puss

2008-09-28 @ 01:41:58
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0