Söndag

Helgen är redan över. I princip. Söndagar är ju bara skit ändå. Man kan inte göra något speciellt eftersom det är skola eller jobb, tidigt, dagen efter. Söndag = slappdag. Och slappa är bara kul när man verkligen är i behov av det. Jag är inte det. Jag är rastlös.

Dagens planering:
Äta lite
Fixa mig
Gå på möte med några från Mary Kay
Hem till baby
Kanske kolla film
Plugga
Äta
Duscha
Sova

Det lät ju inte allt för roligt.


Gårdagen på Satin blev väl sådär. I början var det roligt. Sen blev det inte allt för kul, om man säger så. På slutet var det massor med folk, dock. Det var iofs kuli. Synd att man inte kunde vara kvar längre.

På fredag blir det Klaras i alla fall. Då blir det dans, vill jag lova!


Nu ska jag äta lite frukost.
(Ja, mamma och pappa - jag vet, klockan är snart 2 och jag äter frukost nu.)
Hej!



Jag & Ilona (bilder från igår, mer kommer sen)

haha, ja e kladi.


Puyws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0