Nya datorn!

Just nu sitter jag och skriver på min nya söta lilla dator! Den är helt uuuuuuuuuuunderbar! Jätteliten och gullig! Blev först lite förvånad över att den faktiskt var så väldans liten, men jag gillar't! Den heter Greta och är min bebis! Ja, jag måste döpa mina saker.


Webcam har den inbyggd också. Sådant är ju också bra!


Sliten och trött, men en bild i alla fall.


Tack igen älskade Linus! Du är det bästa som finns!



Idag har jag varit i skolan. Först Naturkunskap B, sedan Klassråd och Religionskunskap. Efter det hade vi Människor i behov av stöd, där vår lärares son föreläste om Asbergers, vilket han själv har. Väldigt intressant och roligt. Avslutningsvis hade vi Förskola, skola, fritidshem, där några redovisade om funktionshinder. En helt okej dag.

Linus är på ÖSK-matchen. Jag är hemma och pluggar. Jätteroligt.

Nu ska jag fortsätta med mitt, ja!
Skriver mer lite senare.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0