Nu skulle det sitta fint med lite liv...

Jag har hemma. Jag har ont i huvudet. Jag har inget att göra. Linus jobbar. Det är så tyst. Jag vill ha sällskap! Suck.

Jag kanske skulle ta och plugga lite. Men vem orkar?

Lönen jag skulle få den här månaden kom inte idag. Eller ersättningen från det jag inte fick förra månaden, snarare. Om den inte kommer imorgon får jag ringa IGEN och säga till om mina pengar. Ibland undrar man ju hur svårt det ska vara. Om det är så krångligt kanske man inte borde ha ett företag? Suck, igen. I värsta fall får man be pappa ringa. Eller mamma. Båda två är erfarna på den fronten. Då kommer säkert pengarna komma direkt. Vore så typiskt dom att fixa det sådär lätt som en plätt. Jag får lära mig att stå på mig lite. Man blir bara så trött på att vuxna människor inte kan sköta sådana saker rätt. Vilka tror dom att dom är?

Imorgon får jag liv, minsann. Då blir det utgång, för fulla muggar. Skönt med helg också. På lördagförmiddag ska jag till morbror Lammin och kusinerna Moa & Molly. Jag har saknat dom så extremt mycket. Syrrorna Hilda och Linnéa ska med dit också, och senare på kvällen ska de sova över hos mig och Linus. Det blir mysigt.

Nu ska jag nog kolla lite på Mia & Klara. UNDERBART rolig serie som visades på SVT för ett tag sen. Kommer en ny säsong snart, har jag läst. Kulio!

Hej!


Moa <3


Molly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0